středa 6. února 2013

Warm Up!

Kdysi jsem začínala cvičit vždy jen tak z ničeho nic, neprotáhla jsem si tělo a často jsem pak měla další den svalovku a tak se moje snaha a veškerá energie pro cvičení vytratila velice rychle! Ono je dobré si trošku zastrechovat, protáhnout si každičký sval klidně i tak, jak jste to dělávali v hodinách tělocviku! :D

Pro ty náročnější z vás dnes chci přidat své oblíbené video s rozcvičkou, já už ho mám teda tak zafixované, že jsem ho dnes viděla po dlouhé době, ale opravdu doporučuji... Zabere jen 5 minut, je to velice účinné, ale taky pozor - dost náročné a možná potom ztratíte chuť dál pokračovat ve cvičení :D Proto raději zdůrazňuji, opravdu jen pro náročné...

Ačkoli se moc ve tréninzích Zuzky Light nevyžívám, tenhle warm up mě doslova dostal. Nepotřebujete žádné pomůcky, video je nahráno v reálném čase (což jsem ze začátku velice ocenila), takže pokud nemáte timer, nevadí, cvičte prostě se Zuzkou:


Jak jste na tom vy s rozcvičováním? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)