středa 6. února 2013

Beginning

Na každém správném blogu musíte kromě obecných tlachů, návodů, jak na to, spousty random pictures a videí najít taky fotky blogerky! Především u blogů se zaměřením na fitness je přece potřeba vidět, jak vypadá člověk, který se nám snaží radit.. :) A protože já jsem se rozhodla svůj blog dělat pořádně, pravidelně budu přispívat svými fotkami - a to rozhodně ne proto, že bych se chtěla něčím chlubit. I pro ty neblogující: Váš pokrok nejlépe uvidíte na fotkách.. Takže se nestyďte a jednou za čas zaznamenejte, jakou cestu jste ušli!

Tyhle jsou z mého totálního začátku, kdy jsem se ZNOVU rozhodla, že do toho chci jít naplno (tentokrát opravdu pořádně), tedy ze začátku ledna 2013 - a že je tedy pořádně vidět, že byly Vánoce, viď? :D Někteří si možná řeknou, že je to ok a kdejaká holka vypadá právě takhle, ale pro mě ne, mně to nestačí! Omlouvám se za kvalitu, resp. ne kvalitu, nic jiného nebylo po ruce :)



















Tak uvidíme, jestli se objeví nějaký rozdíl po plánovaném 30 day shred, o kterém se zmiňuji v tomto článku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)