pondělí 4. února 2013

Fitness centrum Průvan v Brně

Jste z Brna a vybíráte si fitko, kde byste se cvičením chtěli začít? I já tento problém kdysi řešila a vyzkoušela jsem několik posiloven, do kterých jsem víckrát už nezavítala, až jsem narazila na fitness centrum Průvan (http://posilovna-pruvan.cz/), ve kterém nyní pravidelně cvičím a jsem maximálně spokojená.

Posilovna Průvan je oblíbená u lidí všeho věku, převážně tam potkáte řadu studentů i "bouchačů", ale také fitness veterány a začátečníky. Za sebe můžu říct, že se mezi návštěvníky necítím nějak nesvá, každý se opravdu soustředí na své cvičení a atmosféra je docela uvolněná. Průvan se nachází kousek od samého centra Brna, a to na ulici Vídeňská 77 (v nákupním středisku Union). Co mě na průvanu nejvíce potěšilo, byla extrémně výhodná cena. Jednotlivé vstupy nejsou časově omezeny, takže si můžete v klidu cvičit a nemusíte přemýšlet, zdali některou část nevynecháte, abyste nemuseli doplácet. Pokud do posilovny dorazíte do 14 hod (platí od Po do Čt a v Pá-Ne celodenně), zaplatíte jako student pouhých 40Kč, ostatní 50Kč. Po 14. hodině se cena zvyšuje o dvacku. Pokud byste se rozhodli Průvan navštěvovat pravidelně, určitě se vyplatí časové či vstupové permanentky. Kompletní ceník naleznete ZDE.

Jak sami na stránkách uvádějí, v Průvanu máte možnost cvičit na 70 stanovištích, 15 rotopedech, 3 stepperech, 2 veslovacích trenažérech, 5 běžeckých pásech, 3 orbitrecích a 5 spinningových kolech.


Ve fitness centru Průvan mají skutečně milou a ochotnou obsluhu, k dispozici máte také při předchozí domluvě trenéra zcela ZDARMA (vhodné převážně pro slečny/ženy začátečnice). U vstupu si můžete zakoupit speciální fitness výživu a malé občerstvení nebo kafe.

Jsem dost háklivá co se sprchování ve veřejných sprchách týče, ale personál Průvanu skutečně pravidelně uklízí prostory v šatnách během dne a udržuje ve sprchách neustálý pořádek. Za dobu, co Průvan navštěvuji, jsem se ještě nesetkala s nějakým nepořádkem.

Přímo ve fitku je také solárium nebo masáže, které jsem teda prozatím nezkoušela, takže nemůžu objektivně posoudit. Brzy plánuju zavítat také do Velkého Průvanu (www.velky-pruvan.cz), kde je k dispozici větší množství strojů a samostatná dámská posilovna.


Zvětšit mapu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)