čtvrtek 15. května 2014

RECEPT: Celozrnné špenátové palačinky a kuřecí nudličky

To, že se se snahou zhubnout pojí i nutnost změnit stravovací návyky, určitě zmiňovat nemusím. Já mám odjakživa vztah ke zdravé stravě, ale samozřejmě se mi stává, že dost uklouznu.. Mám ráda croissanty, sýry, italskou kuchyni, sladké, občas i nějaké ty chipsy nebo hranolky, ale můj jídelníček se vždy skládal spíše ze zdravějšího jídla. Teď se ale snažím se zaměřit na počet kcal/kJ a dát si pozor na to, co jím každý den.
Ve velké míře jsem omezila pečivo, přestože jsem jedla jen to celozrnné. Naučila jsem se zařadit svačiny a hodně ovoce a zeleniny, ale přemýšlím o něčem drastičtějším a více šokujícím, jako jsou například sacharidové vlny. Ale podrobněji o mém jídelníčku už brzy v jiném článku.

Dnes jsem si ale zase trochu více "přilepšila" a na oběd jsem si udělala špenátové palačinky z celozrnné mouky s kuřecím masem - nejsou zas tak moc kalorické, ale za to výborně chutnají. Zkuste je taky. :)

Budete potřebovat: 120 g celozrnné mouky (já používám špaldovou), 1 vejce, 250 ml mléka (nebo sójového mléka, které používám já), mražený listový špenát, kuřecí prsní řízky, koření dle chuti

Mouku, vejce, mlékem a trochu soli důkladně smíchejte dohromady. Do hotového těsta přidejte trochu listového špenátu a rozmixujte. Nechte těsto uležet a mezitím si připravte kuřecí nudličky (já je dělám s chilli kořením, mám ráda ostré). Maso osmahněte na teflonové pánvi bez tuku, potom připravte palačinky. Do hotových palačinek přidejte maso. Přidejte svou oblíbenou zeleninu a obídek je na světě :)))

Celozrnné špenátové palačinky s kuřecími nudličkami



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)