sobota 3. května 2014

Back to life

Tak a je to tady zase.... Nový rok, nový pokus, nová energie a nové cíly. :) Mohla bych se jednoduše vymlouvat na nedostatek času a podobně, ale přiznejme si - prostě jsem OPĚT naprosto ztratila motivaci psát a hlavně pravidelně cvičit. Díky bohu (nebo kdo ví čemu všemu), motivace je zpátky a já se už pár týdnů usilovně snažím dostat zpět do formy a rozhodla jsem se, že to zkusím i s blogováním. (Snad mi dáte druhou šanci :P)

Co je nového v mém životě??

Hmmm, kde začít, přece jenom jsem poslední příspěvek psala až smešně dávno. :D Největším zlomem bylo asi úspěšné dokončení gymplu, které mi umožnilo stěhování do Brna a nástup na vysokou. Takže momentálně studuju na ekonomické fakultě Masaryčky, což sice tak úplně prvotní záměr nebyl, ale zatím si moc nestěžuju. 
Moje maturitní práce
Bydlím konečně s mým milovaným nastávajícím (další skvělý životní milník, který nastal po 3,5 letech vztahu) a naší Jack Russelí fenečkou (což považuju za další velkou věc v mém životě a splněný sen). Letos v lednu a únoru jsme procestovali krásnou Malajsii, k čemuž se váže (teď už vtipná) historka o ztrátě pasu v letadle do Dubaje a následný pobyt na pobočce dubajské policie a deportačním oddělení, ale o tom možná jindy. :D
Zásnuby v únoru 2014

A co mě čeká teď?

Rozhodla jsem se, že bych chtěla svůj život ubírat sportovním směrem i z hlediska profesního, takže jsem si k současnému studiu přibrala ještě Jacíkův motorický test a to už rozhodně taková prdel není - no zkuste si to sami podle návodu tady, věřím, že se pobavíte, je to neskutečně vtipné, hlavně na pohled, takže se nezapomeňte podělit v komentářích o vaše výsledky a dojmy. :D
Naše malá :)
kombinovaně obor Management sportu na sportovní fakultě - tedy zatím jsem jen podala přihlášku a dneska jsem psala teoretickou část zkoušky, praktická mě čeká za 2 týdny (a co bych k tomu tak řekla, basketbalový míč, se kterým tam budu muset předvádět různý kousky, jsem naposledy pořádně držela asi před 2 lety i více).... A tak jsem se ZAS A ZNOVU musela přemoct a začít aktivněji cvičit. Absolvovala jsem sportovní prohlídku, která je podmínkou pro přijetí na FSpS, a nedopadla jsem zrovna nejhůř. Zjistila jsem procento tuku v těle, které mě celkem příjemně zaskočilo (protože se momentálně cítím jako bych snědla celou svou rodinu) a absolvovala jsem zátěžový test, který mi teda nepřišel vůbec náročný oproti některým zátěžím, co si chystám sama, a uspěla jsem. V rámci praktické přijímačky musím absolvovat

Kromě přijímaček mě v nejbližší době čeká taky zkouškové, čehož se na rozdíl od toho minulého docela bojím, protože jsem se škole kvůli "nové" práci (o které jsem se vlastně zapomněla zmínit výše) tak nějak míň věnovala - přiznávám, tento semestr jsem to brutálně zanedbala a pokud zvládnu ukončit všechny předměty, tak budu slavit celé léto. :D A když je řeč o létě, plánujeme nějakou pořádnou poznávačku po Španělsku, což určitě bude stát za to.. Jaké jsou vaše plány na léto? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)