neděle 4. května 2014

Květen: Workout plan

Můj blog prozatím moc čtenářů nemá, ale přece jen mi nedá se i s tím málem návštěvníků, kteří tady zabrouzdají a začtou se, podělit o své cvičební plány pro nastávající měsíc. Ano, správně, bude to přesně třicet dní a fitness fanoušky už určitě napadá, že se jedná o tréninkový program 30 DAY SHRED úžasné Jillian Michaels, ale i další cvičení, která zařazuji podle sebe. Miluji squash a snažím se aspoň jednou týdně si ho zahrát, denně běhám se psem nebo alespoň zařadím rychlochůzi na 6 km. A dnes jsem si koupila konečně švihadlo (a jak mě taková "banalita" potěšila), takže se těším, až si zase zaskáču. :) Protože se teď chci soustředit především na úbytek na váze, posilování ve fitku pro příští měsíc nejspíš vyřadím.

Ale teď zpět k 30 day shred: Pokud ještě s Jill nemáte zkušenosti a chtěli byste zkusit její vychvalovaný program (je považován za nejlepší z jejího "repertoáru"), pojďte do toho se mnou. :))) Popřípadě pokud už jste tento program absolvovali nebo zrovna absolvujete, neváhejte a podělte se o své zkušenosti v komentářích. ;)

Jak vypadá tréninkový program "30 day shred"?

Tento cvičební plán má 3 levely, přičemž každý z nich se cvičí 10 dní. Co jsem prozatím slyšela, je to velice účinné a časově téměř nenáročné - jedná se přibližně o 30 minut denně. Viděla jsem v kousku videa, že jsou potřeba jednoručky, vypadá to na 0,5 - 1,5 kg, což se dá ale určitě nahradit plnými PETkami s vodou, pro ty z vás, kteří nemají doma činky. ;)

Nečekejte však zázraky, pokud si nesáhnete do svědomí a nepřinesete oběti také v jídle!!! :)

Kompletní sestavu stáhnete zde!
Jednotlivé levely: LEVEL 1, LEVEL 2, LEVEL 3
Nebo můžete cvičit s Youtube.

Tááákže, hned po první zkušenosti vás budu informovat o prvních dojmech, jestli přežiju! :D


1 komentář:

  1. Švihadlo je super!!! Já přes něj začala skákat denně, 10 minut a počítam si přeskoky a sleduju, jak se lepším. Je to paráda! Shred jsem kdysi odcvičila poctivě celý a měla jsem krásné výsledky, pak se mi dařilo ještě tak měsíc a kousek a pak jsem se zase zasekla a jsem teď vlastně skoro zase na začátku. Taky jsem začala blogovat, tak budu ráda, když ke mně nakoukneš :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)