středa 7. května 2014

První dojmy z 30 DAY SHRED

Dneska jsem už podruhé odcvičila první level tréninkového program 30 day shred od oblíbené trenérky Jillian Michaels, jejíž cvičení vyzkoušela snad každá slečna, která kdy chtěla začít pracovat se svým tělem.

První level jsem už jednou absolvovala, ale musím říct, že po té pauze od cvičení, co jsem teď měla, mi dává pěkně zabrat. Pořádně mě bolí svaly hlavně teda z klikování, ale musím říct, že se mi to den ode dne zná snazší. :) 

Prozatím je podle mě jednička asi účinná, nicméně zvládnutelná i pro začátečníky. Byla jsem zpocená úplně všude, ale měla jsem radost, že jsem to zvládla :D Pokud nad Jill ještě váháte a nevíte, jestli vám toto cvičení za to opravdu stojí, tak se přestaňte bát a vzhůru do toho, teď je ten pravý čas. S Jillian cvičí ve videu i dvě slečny, jedna dokonce ukazuje, jaké modifikace jsou vhodné pro začátečníky, aby trénink zvládli a nezranili se, takže pokud se necítíte na přílišnou zátěž, není důvod k obavám!

O levelu 1 se říká, že je ze všech nejúčinnější a zkrátka nejlepší. Má 3 cykly a každý z nich se skládá z kombinace posilování, kardia a cvičení na břišní svaly v poměru 3:2:1, takže zhubnete tuky, zlepšíte si kondičku, naberete svalovou hmotu a krásně celé tělo. Video začíná rozcvičením a končí krátkým protažením.



S dalšími dny tady budu přidávat aktuální pokroky a dojmy. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)